Frukost


Min dag idag blev inte riktigt som planerat, min telefon valde att helt plötsligt dö.. stendö. Gick på inget sätt att få liv i från ena minuten till andra. Så ny telefon har införskaffats å ja tycker ja e hyffsat teknisk men misslyckades totalt me de här - å har nu inga av mina gamla kontakter kvar.. suck. Men ja kan inte göra något åt de, så väljer å försöka se de som en mini nystart istället. Nummren ja använder å vill ha, kommer ja se till att få tag på:)

Har funderat över mitt mål för veckan.  Nu e de ju bara halva veckan kvar men de blir en lagom start, ja ska under resten av veckan äta en bra frukost VARJE morgon.
De senaste året har ja jobbat med att äta frukost varje morgon, å de har tagit tid men nu är ja iaf oftast hungerig när ja vaknar och lämnar aldrig hemmet utan att ha stoppat åtminstone något i magen.
Men vad ja stoppar i mig varierar, vissa dagar blir jätte bra med smothies å äggmackor eller yoghurt me kesella å egen musli och te, men vissa blir pinsamt dåliga. Ett glas oboy och en dubbelmacka med endast smör har inte många gram protein i sig, och de märker ja tydligt när ja e hungerig 1 1/2 h senare. Så ändring på detta, resten av veckan ska de bli BRA frukostar:)


Kommentarer
Postat av: LolloDollar

vilken härlig blogg! ;)



Jag jobbar också på det där med frukostar! Jag skulle dock kunna äta som en häst på morgonen om jag fick/hadetid/ro i kroppen :P...

2011-09-14 @ 08:26:18
URL: http://lollodollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0