Regn

Jag trotsade regnet, 5 km i ösregn.
Första två frös jag galet mycket om fingrarna, men sista 3 blev de okej.
Tycker de är svårt å veta vad man ska ha på sig när man springer nu, men idag blev de långa tights, långärmad funktionströja o jacka över de. Kändes helt ok, lite kallt om låren kände Jag i efterhand, men inte kallt nog för varmare variant.

Jag fick några konstiga blickar från folk när ja sprang. Dom gjorde sitt bästa för att gömma sig undan regnet och ja va frivilligt ute å sprang i de.. Ja för något år sen hade jag också tittar konstigt på en löpare som gav sig ut i regn!

De blev som sagt 5 km.
35 min och en snitt puls på 81%. De kändes ganska tungt, men ja har inte tränat regelbundet sen slutet på augusti.. Så något annat vore konstigt. Men de e lika t r å k i g t ändå. Nu vill ja tillbaka och förbi där ja va i juni iår!



Nöjd över att ja tog mig ut, men helt genomblöt


Kommentarer
Postat av: Tessan

Grymt duktigt av dig! På ett sätt är det helt underbart att springa i regnet, man känner sig så galen på ett sätt ;)

2011-10-19 @ 17:32:04
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0