Olika vägar

Det blev 5,6 km ikväll, och jag kom på att det är mörkret i kombination med kväll som jag tycker känns lite läskigt. Så att springa vid 18-19 fungerar alldels utmärkt.Tur de, eftersom de va mörk redan vid halv fem.. Så ja tror hösten/vinter är räddad;)

När jag flyttade hemifrån så såg jag verkligen fram emot att bo så att man kunde springa lite som man vill, åt alla håll och kunna springa olika vägar varje gång ( ja i princip iaf), och i de inhandles även en gps klocka.
Mina föräldar bor nämlingen så att man antinge får springa runt en sjö, inget fel med det - men ja kan varenda sten där känns det som.
Eller så frå man springa ner för en jäääte lång backe ( typ 1,5 km) å de innebar alltid 1,5 km uppför innan man kom hem, inte lockade.
Så tillbaka till poängen, sen ja flyttade har ja sprungit kanske 4 olika rundor här hemma. Jag återkommer hela tiden till samma, som jag vet hur långa dom är, hur dom är osv. Idag ändrade jag dock lite på min 5 km runda, det är den som ja oftast springer när ja bara ska ut och inte orkar tänka. Det är en bit där som är lite off och kanske inte det bästa när det är mörk och ibland sen. Så idag tog jag en lite annan väg och trodde de skulle bli ca 6 km istället.

Det blev 5,6 så det va inte så mycket längre som ja trodde, men helt klart bättre upplyst/mer folk. Me like!

Hur springer ni? Samma vägar, eller olika.


Nu ska ja strax sova, imorgon blir de promenad. Ska möta upp kusinen kl 9 och sen ska vi promenera tillbaka hit.. så ja kommer garanterat komma upp, för annars får hon stå där å vänta. (Bra där Camilla, nu m å s t e du gå upp & ut å gå)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag brukar i princip alltid springa samma runda :) Vill alltid veta innan vart jag ska springa & hur långt det är, av någon anledning. Gillar inte att ändra rundorna. Tror det är för att jag egentligen inte gillar att springa ;) Men jag försöker få mig själv att gilla det.

2011-11-03 @ 20:17:07
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0