Julen

Torsdag, fyra dagar kvar till första advent! Och en dryg månad kvar tills 50 pass ska vara avverkade. Efter gårdagens Body pump är det 38 kvar and I need to pick up the pace.
Trots de så avstod jag morgonens inplanerade Aerobic. Kände något litet i halsen igår, och benen va trötta. Så det kändes som ett klokt beslut att skippa dagens träning och istället satsa på träning imorgon igen:)
Ja hade tänkt ö s a på med träning denna veckan, men inser nu att det kanske va lite väl ambitiöst med tanke på att det bara är dom tre senaste veckorna jag har kunnat träna ordentliget efter alla miljoner förkylningar och annat i höst.
Mamma frågade mig i tisdags om jag vill följa med henne på spinnig imorgon 06:45... Ja har aldrig varit på ett av dom riktigt tidiga passen, ja är ingen morgon människa. Men när ja skippade dagens pass så tänker ja att ja kommer ha lite extra energi imorgon? Och kanske kanske bir de ett spinning pass innnan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0