Första dagen

Första dagen av november är snart slut, och den har gått riktigt bra.
Hade inte trott något annat.. de brukar ta en 4-5 dagar inna de blir jobbigt. Men jag är så taggad denna gången så de ska inte bli några problem.

Idag har ja som sagt flängt runt på förmiddagen, jobbat på eftermiddagen och sen handlat efter jobbet. Var på jakt efter torkad papaya och skalade mandlar, det fanns nämligen på brunchen jag var på i söndags och var riktigt gott.
Dock besökte jag både Coop Forum och Ica maxi på idag utan några fynd, så imorgon blir det en hälsokost!

Hade en tanke på att springa nu på kvällen, men tyvärr blev det inte så. Andledningen gör mig arg, men jag vågade inte/kändes som en dum risk. Det blir snabbt mörkt nu, och när klockan har passerat 20 ger jag mig inte gärna ut.. tyvärr. Sen jag flyttade för cirka ett år sen så springer jag ogärna på kvällarna, tyvärr är det inte ett området som känns helt säkert när mörket har fallit. Får se hur ja ska lösa detta i vinter, kanske blir det att få in några pass på förmiddagar och sen något på löpbandet.. Men löpbandet är inte min favorit.

Imon däremot jobbar jag dagtid och då ska det minsann tränas på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0