En bra dag

När klockan ringde imorse va jag tröttare än tröttast.
Helgen har satt sina spår, det har varit tre dagar med galet många timmar på jobbet och så en inflyttningsfest för bästa vännen i lördags. Så sömnkontot låg inte på plus - och trots att de blev 9 timmar natten till idag så va kroppen inte riktigt nöjd.
Jobbdagen flöt på bra och det är alltid så skönt när ja går hem på måndagen, för då e ja ledig tisdag och sen e de bara tre jobbdagar innan ja får njuta av en ledig helg:)
Från jobbet tog jag mig direkt till Hot yogan, och den va som alltid riktigt skön. Märker att kroppen har vant sig mer och mer med värmen och jag försöker nu tänka lite mer på andningen och använda mig av den - men ja har långt kvar.
Efter träninge såg jag på Casall sida på Facebook att ja vann! Så glad jag blev, så nu får jag uppdatera träningsgrdroben:)

Hemma blev den en smothie, jag plockade ihop det som behövde användas i både fruktskål och kylskåp - och la sen till frysta hallon. När jag såg färgen tänkte jag att det här blev en mindre bra smothie, men den va riktigt god! Väldigt syrlig så nästa gång ska jag nog hälla i lite agavesyrup.. Men som sagt man äter ju lite med ögat också och färgen blev inte den roligaste - får bli lite blåbär i nästa gång också

Så en riktigt bra måndag - och imon är jag ledig!

   
Smothie: Spenat, lätt kvarg, 1/2 grapefrukt, lättmjölk och frysta hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0