Storm

Klockan ringde 05:35 imorse, 06:45 va ja på Elixia redo för 45 min spinning.
Jag kan inte riktigt förklara hur morgon trötta jag gjorde de, men det är känslan av att sluta jobba klockan tre & sen har hela eftermiddagen fri:)
Inte för att träning är något tråkigt på något sätt - men den tar sina timmar varje vecka och att då känna att man kan välja att ta ett extra pass efter jobbet eller bara hoppa de och ändå ha fått in träningen - det är fredagslyx!

Tror ja tänker lite extra såhär eftersom ja jobba mycket kvällar och varannan helg. Så ledig helg och sluta tidigt det är bästa feelingen!

Så nu har ja precis slagit mig ner i soffan, tänt en massa ljus. Tittar på stormen utanför och inser att det nog blir en väldigt tidigt kväll idag ... Jag gick ju faktiskt upp innan tuppen -;)

Va förbi några affärer på hemvägen, fick med mig något hem som kommer underlätta träninge i vinter - visar er imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0