Zumba


Har varit en såndär knas dag idag, ni vet en sån där de bara inte känns helt hundra.
Men träning har de blivit, 2 h närmare bestämt (1:45 fokuserat) Blev 30 min på Crosstrainen, följt av 30 min i gymmet, å avslutade de hela med 1 h Zumba.

Zumba, ja kan inte riktigt bestämma mig vad ja ska tycka om de som träningsform. Budskapet är ju att alla kan göra de.. men ja som ändå inte har några problem på vare sig step eller aerobic ( men absolut inte är någon dansare) tycker de e svårt. Ja vill bli mer trött å mer svettig.. men mina höfter vill inte röra sig så mycket som dom gör på instruktören..
Ja får väl se om de blir fler gånger, är inget ja kommer göra varje vecka. Men ibland finns de inga andra pass som passar och när man inte riktigt har motivationen för att träna på egen hand blir de ändå ett bra alternativ:)

Imorgon planeras de träning, å även lite trevligheter på kvällen = så de blir vilodag på söndag, men förhoppningsvis men en skön promenad ( om vädret tillåter)

Byxorna från gårdagen fick faktiskt stanna kvar hos nike, än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0