Mål me träningen

Ja svamlar lite efter ett mål med träning.
Göteborgsvarvet var vårens mål, och ja har väl ett litet mål klart för hösten också ( eller ja ganska stort) Men det är lite svårt att träna efter.. Ja ska avslöja va de är i slutet på veckan.

Trots att ja tränar lite utan ett klart mål så flyter träningen på bra, va galet trött när klockan ringde imorse men tog mig ändå iväg.
Reslutatet blev 15 min uppvärming på Crosstrainen och 45 min styrka.. inte jätte seriöst direkt, men gick igenom kroppen i snapp takt.

Det här att ta sig iväg även om de inte riktgit blir som man tänkt, är för mig en stor del i att få upp antalet pass per vecka.
Jag är lite en svart eller vitt person när de kommer till träning, eller har varit. Har ja tänkt va på gymmet 10, å ha 1½ h till träning, å inser att ja inte kommer få mer än 1 h.. så har ja skitit i de ( vrål dumt ja vet) Men de är där ja har ändrat mig de senaste - idag va en sån dag. Å ja tog mig dit ändå:)

Nu ska ja sova, imorgon är en tidigt dag på jobbet och på eftermiddagen ska ja försöka få till ett löppass.. va alldels för länge sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0