Så kan de gå

Som ni märker blir det inte så mycket bloggande från mig just nu.
Tid och motivationen finns inte riktigt där och blogga ska man ju göra för att man vill och inte för att man måste!

Jag började blogga mest för att jag uppskattade att läsa andras bloggar, och tänkte att jag ville vara en del av den gemenskapen.
Det är ju roligare om någon kommenterar och man kolla kolla vem den personen är, lite som tvåvägskommunikation:)

Så med det sagt så kommer bloggen ligga kvar, jag läser fortfarande en del bloggar och jag försöker kommentera. Och då kommer jag göra det med mitt url så ni kan kolla in vem jag är.
Kanske kommer jag igång nästa vecka, kanske tar de flera månader... time will tell

Så länge finns jag på twitter & instragram om någon är nyfiken.
Instagram: millan_p
Twitter: @peterssonmilla

Kommentarer
Postat av: Pixan

Åh va kul! :) E du fortfarande medlem på SATS fast du kör på sportlife å hur går de? Visst e de roligt vara instruktör :)

glad påsk på dig! :)

Svar: HejHar inte varit inne på bloggen på evigheter och har inte sett din kommentar.
Men ja jag har kvar kortet på sats, men bara under sommaren (sen går bindningstiden ut) och då har jag sagt upp de.
Har varit en vår med mycket förkylningar och annat som förstört träningen men nu är jag på G och ska försöka dyka upp på något av dina pass!
Milla

2013-03-29 @ 09:48:30
URL: http://pixans.blogg.se
Postat av: Saras Träningblogg

Hittade precis in på din blogg och har kikat runt lite! Väldigt trevlig blogg måste jag säga så jag hoppas ändå du kommer igång igen ;)

Svar: Hej!Kul att du gillade det, ja har bestämt mig för att börja blogga igen, fast på en ny adress. Hoppas du vill följa mig där:)
Milla

2013-04-18 @ 14:50:55
URL: http://monch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0