Pulka

Idag har de gått i ett, tidigt på jobbet & direkt därifrån hem till min kusin.
Dom skulle på bio och jag skulle få umgås med bästa lilla killen.

Att få in träning idag blev en mer eller mindre omöjlighet, däremot såg jag till att få lite frisk luft och vardagsmotion.
Klädde på A massa kläder och gav oss ut för lite lek & pulka åkning efter middagen.
Om jag eller han hade roligast i pulka backen? De va nog ganska jämnt:)
Däremot va jeans inte att rekommendera, kom in efter cirka 40 min och va iskall om fötter & ben. A däremot som hade overall plus extra lager under va varm.
Nu sover han och ja sitter med en kopp kaffe.
Imorgon ska jag testa en, förhoppningsvis två nya klasser på Sats.
Är inbokad på Trigger Point, och väntelista på Indoor running.
Ska bli spännande, lite nya ider på intervaller på löpband och en första bekantskap med foam rollern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0