God morgon!

Andra januari och jag har sedan några veckor tillbaka bestämt mig för att idag börjar en månad med lite extra fokus.

December är en tid att mysa, njuta av lussebullar och pepparkakor och juldagarna fulla med masa gott julgodis - lika gott som det har varit, lika redo är jag att gå tillbaka till mina lite mer vanliga rutiner.
För att bryta sockervanan som kroppen nu har vant sig vid så kommer januari vara sockerfri. Ska även tänka lite extra på vad ja stoppar i mig och fylla på ordentligt med grönsaker:)
Och som en sista punkt - försöka få tillbaka lite rutiner (frukost, lunch & middag & mellanmål vid behov)

Lite klassiskt att januari blir en nystart - samtidigt så handlar de mest om att hitta tillbaka till mina gamla rutiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0