Galet

Trigger Point kändes, men känns som man behöver gå några gånger innan man hittar rörelsen i vissa moment.
Men helt klart fanns en del ömma punkter, och jag kommer försöka gå fler gånger.

Indoor running, jag har funderat ändå sedan passet va klart hur ja ska formulera mig.
Intervaller på löpband, trettio minuter totalt.
Ja har kört intervaller på bandet några gånger sen i höstas - ändå blev upplevelsen här något annat. I positiv bemärkelse
Att någon annan bestämt va som skulle springas, höll koll på tiden och puschande gjorde att jag tog ut mer mer än vanligt. Lite väl mycket till och med och dom två sista intervallerna fick ja vika ner mig - för att inte riskera att frukosten skulle komma upp igen..
Och den känslan ska jag be att få återkomma till.

H e l t S l u t


Kommentarer
Postat av: FIA FIT

Men nu blev jag faktiskt lite sugen på mitt löpband som typ dammat igen i klädkammaren :-)

Svar: Härligt! Då har ja lyckats inspirera en iaf:)
Milla

2013-01-21 @ 11:20:04
URL: http://fiafit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0