Vitmainer

I söndagskväll kom de krypande, eller snarare springande.
Från första känslan av halsont, tills att ja kände mig ganska så däckad gick de en sisådär 4 timmar.
Har tagit mig igenom två korta jobbdagar och ser nu fram emot två lediga. Är genomförkyld för tillfället, men ja tänker att eftersom de kom fort så borde de försvinna fort..

Om det är någon gång kroppen verkligen behöver bra och riktigt mat så är de när man är sjuk. Men är det någon gång jag är så osugen på grönsaker och andra nyttig-heter så är det när ja inte känner mig frisk.
Igår blev de glass till middag, imorse två rostade mackor till frukost.
Men idag bestämde ja mig för ändring, från och med imorgon är de "riktigt" mat igen. Köpte med mig apelsiner hem, så imorgon väntar hemmagjort apelsinjuice till frukost:) C- vitamin bomb!

Nu här ikväll har ja testat att baka med mandelmjöl och agave. Recept och resultat kommer upp under morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0