Välja

Vilken underbar helg jag har haft!

Ofta känns de som att jag måste välja vad jag vill hinna göra på en ledig helg. Och ofta slits jag mellan borde/vill/ska.
Jag vill träna, jag vill träffa vänner och sen finns de dom där borde. Så som att städa exempelvis, det är inte kul - men ja vet ju att de känns så bra när de är gjort!

Denna helgen har jag på något sätt fått in allt och lite till. Gårdagen bjöd förutom dubbla träningspass(ett av dom med pappa och farbror)frukost i solen,storstädning och en härlig kväll med god vän.
Idag har dagen ägnats med syster och kusinens son.
En hel underbar dag tillsammans, där vi bland annat åkte och badade. Jag som för många år sen har simmat tyckte de va extra kul att få ta med honom dit, och se honom upptäcka glädjen med vattnet:)

Nu är jag mer än redo för en ny vecka!

Bilder från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0