Svettigt

Det känns som att hösten är här, och eftersom jag under sommaren har bytt gym så är det hög tid att hitta nya favorit pass & instruktörer.

Idag testade jag ett för mig nytt pass, Sats energi - roligt och jobbigt! Konditionen fick verkligen bekänna färg och svetten rann.
Enkel koregrafi, stora rörelser och en hel del hopp. Pulsen stack i taket mer än en gång!
Styrkan på slutet hade ja lite svårt å fokusera - hade tagit ut mig totalt på konditions delen.. Men de blir definitivt fler såna pass i höst!

Dagens träning blev förutom 55 min energi även 30 min powerwalk.

Att byta gym va en ganska stor grej för mig, men när jag idag kunde ta en powerwalk dit och hem i kvällssolen blev jag än mer övertygad att ja gjorde rätt (Hade inte funkat me de gamla, då fick ja ta bilen.

Härligt promenad i kvällssolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0