Ibland

Jag överlevde Griten, ska skriva lite längre om de ikväll.
Sen va tanken att stanna kvar i stan - för att möta upp en kompis och gemensamt ta oss till Göteborg running club i Slottskogen. Hennes sambo skulle då ta min väska med kläder och sen skulle ja följa me henne efter, för gemensam middag.

Men kompisen blev sjuk, och tvungen och ställa in. Hon har varit med förut, och ja skulle lite följa med henne, lite osäker på om ja klarar nivån.
Men med sällskap ville jag absolut prova!
Utan sällskap kände ja mig inte lika säker längre..

Ringde Pappa som bor i närheten, och visst kunde ja lämna väskan där. Gick mot pappa när klockan närmade sig, men gick en annan gata mot va jag brukar - dumt beslut. Den va en återvändsgata!
Tiden blev knapp,inget sällskap, de regnade & benen är trötta efter dagens första pass.

Där försvann disciplinen. Istället för att vända hemma hos pappa så fastnade ja i soffan - och här är ja kvar.
(och de regnar fortfarande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0