Grit

Ett dygn senare men här kommer mina tankar efter Grit premiären igår.

Det va inte kärlek vid första ögonkastet, precis som Sanna skrev i kommentaren i förra inlägget så kan de nog vara en klass som man behöver ge några gånger.
Innan vi började va rekommendationen att lägga 30-50% av sin kroppsvikt på stången, redan här så har tydligen min hjärna lagt av... Den pinsamma sanningen är att ja tänkte helt fel här. Så istället för den totala vikten så tänkte jag per sida (men insåg de först fyra timmar senare)
Vet inte vad som flög i mig, men ja insåg ju att de va galet mycket vikt och tog bort - men i slutändan hade ja 50% och de va på tok för mycket för mig.

Hela passet blev lite hattigt, ja kände mig galet svag och hann inte riktigt med i alla byten.
Men nu i efterhand när ja har insett mitt misstag så vill jag väldigt gärna ge de en ny chans. För de känns ändå som de är grym träning.

30 min, där ja fick vela en hel del med vikterna - ändå va jag genomsett efteråt. Så ge mig ek vecka eller två, så återkommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0