Dom är nerpackade


Dagens plan var alltså att äntligen få köra igenom det pass ja har skapat och mixat musik till. (Mixat lät bra, det är inget avancerat vi pratar om. Men det är i alla fall inget glapp mellan låtar) Min plan A bestod av att kunna köra de i tom cykelcsal, med musik från min cd. Den planen sprack, men att köra de i gymdelen på spinningcykel med musiken i öronen (har även lagt musiken på telefonen) fungerade nästan precis lika bra! 

Så skönt att ha fått köra igenom de en gång innan ja åker på lite semester. Flyg och tågresor innebär ju onekligen en del dö tid, och ja planerar att ägna en del av den till att lyssna igenom passen några gånger till, vilket känns bättre när ja faktiskt vet att de fungerar även i praktiken. 
När ja har suttit hemma och knåpat ihop passen, tänkt och funderat så kommer tvivlet i mig "Ska lilla jag klara detta?" Men när jag satt där på cykeln idag så kändes de självklart! Ja tycker ju att det är så roligt, och även om det kommer vara galet nervöst så längtar jag tills det sitter ett helt gäng med träningssugna människor framför mig:)

Jag är en person som gärna vill kunna "allt" och gärna med en gång, det gör ju att man ibland sätter lite väl höga krav på sig själv - bra och dåligt. 
Naturligtvis vill jag vara en bra och inspirerande instruktör ifrån start. Jag vet ju vilken känsla jag vill förmedla men är ännu inte 100% säker på hur jag ska förmedla den i alla lägen, det är sånt här som säkert kommer med rutin och med fortsatt utbildning. Men jag vill ju kunna det direkt;) Tankar kommer även på att jag vill lära mig mer, mycket mer om kroppen, pulsen och träningsupplägg. 
Men som sagt ja ska lära mig att sätta ribban högt, men inte för högt! 

Men det jag vill ha sagt är att jag när ja cyklade idag ändå fick en känsla av att jag ju faktiskt kan de där, och att jag så gärna vill komma igång. 
Så en veckas semester och sen så ska ja se till å komma igång. 
 
 
& just de ja, hur de kändes i kroppen idag? Helt okej, så löparskorna är nerpackade i resväskan. Blir ingen träningsmängd att tala om i veckan som kommer - men några "röra på bene" pass ska jag se till att få in:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0