30 timmar

Skulle jag kunna få be om några extra timmar per dygn? 
 
Att de har blivit 0 tränings timmar denna veckan borde ju göra att ja har haft massor med tid, men förkylningen har nog i sig tagit x antal timmar (sömn timmar, men e ändå trött). Men helt plötsligt insåg ja att jag är 3 dagar ifrån att åka på semester!
Efterlängtade underbara semester. Men de kanske är fler med mig som känner att man inför en semester vill/behöver:
1: Packa
2: De ska helst städas hyffsat hemma (vill komma hem till ett rent hem)
3: De ska inhandlas diverse saker. I detta fallet åker ja till England, bland annat för att hälsa på vänner - så denna gången är de svensk choklad och oboy som måste skaffas. Och lösgodis! 
4: De ska små fixas, i mitt fall va pulsklockan tvungen att få komma hem från doktorn, räkningarna betalas, matlådor fixas.

Och till denna lilla lista ska de jobbas x antal timmar.
Så va gör man? Man tar tag i de!
Innan jobbet idag hämtade ja pulsklockan, efter jobbet (vilket va efter 22:30) har ja diskat, plockat undan hemma, betalt räkningar & just nu puttrar någon typ av kylskåpsrensning på spisen. Att klockan just passerade 01.. ja jag sa ju att ja ville ha några extra timmar;)
Andlendingen till att ja vill hinna me så mycket som möjligt, är att ja då kan packa efter jobbet imorgon och därmed få måndagskvällen fri.

För på måndag, då har ja bestämt att förkylningen är borta, och ja ska då träna. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0