Vintertid

Jag älskar att sova, och därför gillar jag extra mycket att vrida klockan till vintertid. Jag får ju en timme extra i sängen:)

Nu hade jag ingen tid att passa idag, och hade kunnat sova hur länge jag vill ändå. Men de känns roligare att sova så länge man vill och gå upp och inse att klockan är tjugo över nio istället för tjugo över tio.
Morgonen har spenderas men lugn frukost, tända ljus, onepice och allmänt lugn.

Klockan tolv skulle jag möta upp en kompis för simming, men hon har blivit lite krasslig. Men efter lite velande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att ändå ta mig till simhallen.
Några längder och sen åker jag och möter upp kompisen för en fika istället:)


Delar av dagens frukost, färskpressad juice (apelsin och lime)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0