Härlig start

Imorse startade jag min dag redan strax före 06. Hoppade in och vickade på Cykel45 med start 06:45 på Domkyrkan.

Sov lite risigt eftersom ja va rädd att försova mig, åkte hemifrån och va glad att ja hade en halvtimmes spårvagnsresa att vakna till..
Som vanligt, väl där va tröttheten som bortblåst.
Härlig energi i salen och känslan när man 7:30 har gjort dagens träningspass är riktigt skön!

Egentligen på väg hemåt så råkade jag passera Espresso house, och tyckte mig att gjort mig förtjänt av en god kaffe.
Så här har ja nu suttit (lite länge) och läst ikapp bloggar och sippat på min kaffe.
Och ändå är klockan bara 10, de har sina fördelar att gå upp tidigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0