Smidigt

Det är cirka 1 1/2 år sen ja klippte mitt då långa hår strax ovanför axeln "För att de skulle hända något"
Sen har jag hållt de där till i våras när jag valde att bara toppa de & klippa lång lugg.
Nu har de gått ytterligare några månader (avbokade en klipptid och sen har de inte blivit av att boka en ny..) och för några veckor sen upptäckte jag, det går att sätta upp hela håret i en knut.

Så smidigt, speciellt efter träning eller när man har bråttom och håret inte har sin bästa dag.

På torsdag har jag klipptid, å nu är frågan smidighet eller frisyr?
De lutar åt att behålla längden men klippa någon typ av lång lugg.. Men åh så svårt.

Dagens söndagsfundering & en bild på just håret


Kommentarer
Postat av: Malin E

Jag är sämst på att kommentera, läser ofta bloggar i farten, oftast från mobilen. Men jag har koll på dig :)
Har ju glömt att gratulera och allt det där med din spinning!! Kul att det går så bra!!
Du är "varm" i kläderna nu eller? Jag fulkomligt älskar min klass! Finns få grejer man får sådant högt adrenalinpåslag av, som när man har en grym klass.
Och angående håret, spara ut det och klipp en lång lugg, så snyggt tycker jag :)
kram

Svar: Jag gör lite likadant, läser ofta från mobilen! Tack! Ja jag har blivit varmare i alla fall, än så länge vikar jag bara och ja tror den där riktigt känslan kommer när jag får min egna klass (förhoppningsvis till våren).
Ja de lutar åt de med håret, tack!
Milla

2012-11-19 @ 00:38:06
URL: http://systermalin.blogg.se
Postat av: Karro

Älskar att kunna sätta upp hela håret, men jag tycker även att det är supersnyggt med lugg...

2012-11-19 @ 12:24:39
URL: http://livskraft1.blogspot.com
Postat av: Malin E

Det kommer GARANTERAT bli skillnad för dig när du har egna pass. Bygger upp din kundkrets osv. Kul att det blir till våren då!
Ja, kör på med håret!

2012-11-21 @ 21:01:31
URL: http://systermalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0