Plankan

Ja har bestämt mig.

En gång för alla så ska jag bygga upp en stark core.
Jag tror många är svaga i coren, jag är inte super svag men nu ska jag bli stark!

Eftersom utmaningar tenderar rinna ut i sanden för mig så sätter jag istället ett mål. Ju mer plankan desto bättre :)

Så även om ja inte tränar idag så blev de 1 min x 3 framför tvn. Enkelt, bara att göra.
Med lätt aktiva ben, indragen navel, låg rumpa & starka axlar.

Bilden är från lördagens pass - testade bousoboll för första gången. Jobbigt


Kommentarer
Postat av: Malin E

Men härligt! Skulle nästan haka på. Faktum är ju att jag har corepass...men inte är jag starkare för det :) Man kan snabbt jobba upp sin bål. Jag blir inspirerad!

2012-11-21 @ 20:59:17
URL: http://systermalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0