Det blev dubbelt ändå

Efter en k a o s dag på jobbet så kände jag mig mer än nöjd att jag just idag skulle få smita lite tidigare, för att hinna instruera en cykelklass på Frölunda.

Lite stressigt och några (!) grejer glömdes hemma.
Väl där har ja dock de viktigaste, musik & rätt skor.
Gammal kollega dyker upp (kul!).
Som alltid, underbart & svettigt. Dagens kaos är som bortblåst och efter att ha stått och tjötat en bra stund efter klassen med gammla kollegan så ser ja att de bara är 15 min kvar till CXWORX börjar..
Hade först tänkt gå på den, sen bestämt mig för å skippa den eftersom de blir sånt glapp imellan. Men ja nu fanns de ju ingen ursäkt.
Hämtar ut biljett, byter skor och vips blev de dubbla pass trots allt-:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0