Uppladdning

Kroppen och knoppen är inställd på att springa på lördag!
Jag tänker lyssna på kroppen, men ändå jag måste för min egen skull förbereda mig mentalt, och därför är inställningen att ja ska springa.

Så dags att ge kroppen lite extra kärlek, bra mat och lite extra vätska. Inget konstigt me de, men bra att påminna mig själv:)

Dagens frukost blev mina älskade bananplättar, idag med hallon & turkisk yoghurt.

Skulle egentligen passa kusinens son idag, men då han va genomförkyld tyckte kusinen ja skulle avstå - med tanke på varvet.
Vilken annan dag som
somhelst hade ja passat han ändå, men just idag valde jag att göra som hon sa, och har därför en hel dag "över"
Storstädning nästa!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vaknade med halsont idag. Panik!

2012-05-08 @ 11:12:34
URL: http://hejklassiker.blogg.se/
Postat av: felicia

mm, ser ut som en härlig start på morgonen:)

2012-05-10 @ 18:57:02
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0