Nyheter

Ska alldeles strax sova, skönt att vara ledig imorgon.
Har dessutom inga direkta planer fören på eftermiddagen, så en härlig sovmorgon som jag hoppas kroppen ska gilla (=göra så ja slipper min förkylning som smugit sig på)

Ingen träning idag me andra ord, däremot har jag testat två nya livsmedel!
Först ut är nya Kesella Citrus( 5% socker i den), den fick följa med hem från affären för några dar sedan och ikväll blev de ett smakprov.
Blev ingen favorit för mig, smakade lite konstgjort och utan den fräscha citrus smaken ja hade hoppats på. Nä även i fortsättningen blir de naturell med bär istället -:)

De andra blev en ny kall kaffe från Starbucks, Caffe latte(även den med 5% socker, helt fairtrade & med standard mjölk 75%). Dom stod nämligen i stan och delade ut dom, så då kunde jag inte motstå!
Ganska så svag kaffe smak, och ganska så gräddig och söt i smaken. Inget som kommer ersätta en kopp kaffe för mig, men kan säker slinka ner någon mer i sommar när de är varmt och jag är sugen på något sött-:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0