Matlådor

Klockan är snart en timme efter midnatt.
Det är väl cirka 30-40 min sen jag började med projekt matlåda..

Någon gång runt tre i eftermiddags tog jag fram frysta kycklingfiléer ur frysen, för att laga matlådor till helgen.
Någon gång vid fem hade ja helt glömt bort de - och kom på de runt elva igen.
Första tanken va "Jag tar de imorgon innan jobbet". Hahaha! Vem lurar jag? Jag kommer inte göra de innan jobbet, så de va bara att sätta igång.
Va de är? 100 gånger bättre än köpt frysmat eller korv med bröd!

Det är precis de här jag behöver bli bättre på, hitta en rutin som fungerar för mig. Jag fungera inte vidare effektivt på morgonen, kvällen däremot är mer min grej. Sen är ju inte målet att klockan ska ha passerat midnatt.. Men bättre än inget;)
Nu ska jag sova, i nytvättade lakan-:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0