Kvällspromenad

Jag kom hem hungerig, men helt osugen på att både laga & äta varm mat.
Så lösningen blev "frukost middag" Klart det är bättre med lagad mat, men med lite tanke bakom så kan även kalla mat bli en bra lösning vissa dagar.
Idag blev de äggmackor, fruktfat & en burk kvarg med värmda blåbär.
image description

Efter energi påfyllningen va jag redo för min kvällspromenad, hade väl egentligen kunnat göra den i mina vanliga kläder - men de fanns två andledningar till att de inte blev så.
För de första hade ja shorts och de kändes lite kallt ute nu på kvällen, så ja behövde oavsett byta. Och ja ville kunna öka tempot lite om de kändes bra - så lika bra å va klädd för de!
För de andra så vill ja få prova mina nya långa tights som jag fyndade* i helgen:)

Älskar föresten alla härliga dofter och färger som naturen bjuder på just nu!

image description  image description

* Va på Stadium i helgen, och har ju varit på jakt efter ett par lång tights sådär lite halvt ett tag.
Såg ett par långa Nike med lite snygga detaljer, dock med röda detaljer (lite dumt när en stor del av träningsgadroben är rosa)
Så dom fick hänga kvar på galgen.. men sen går ja förbi ett rea ställ och ser exakt samma tights - fast med rosa detaljer, tydligen va detta förra säsongensfärg. För dom kostade 299:- istället för 499:-, jag klagade absolut inte och tightsen med rosa detaljer fick följa med hem:)


Kommentarer
Postat av: SysterMalin

"Frukostmaten" efter träning har räddat mig många gånger. Känner igen mig, att man inte är sugen på varm mat när man tagit ut sig hårt. Tyckte du fick ihop en väl sammansatt måltid ändå :)

Och även kvällspromenad, bra där!

2012-05-29 @ 22:20:05
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0