Konsten

Även idag är jag ledig, och ja har försökt att verkligen ta de lugnt.
Ja har en konstig känsla i halsen, den kom igår & eftersom Göteborgsvarvet är en dryg vecka bort så vill jag absolut inte att någon "skit" ska bryta ut. Så jag lyssnar på kroppen och skippar träning idag me.

Helt sysslolös har jag dock inte varit, började med frukost i solen och har sen tvättat en massa maskiner tvätt.
Snart ska ja göra mig iordning och ta mig in till stan, möta upp en kompis för middag.
Jobbar vidare på min vardagsmotion och tänker ta cykeln in till stan!

Dagens lunch, soppa på spik. Ja alltså jag behöver handla, men orkade ute riktigt idag - så man tager vad man haver.. Inte godaste lunchen men jag blev mätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0