Frågor & svar



Jag fick några roliga frågor av Livskraft, inte träningsrelaterade i sig.. men träningen smög sig in i svaren ändå:)
  1. Hur sover du helst? I min säng - somnar inte ofta på andra ställen faktiskt
  2. När är du som lyckligast? Precis efter ett hårt träningspass - känslan när man sätter sig ner och endorfiner dansar i kroppen är oslagbar!
  3. Kött eller vegetarian? Kött, gärna kyckling
  4. Favoritsysselsättning? Träna, shoppa och resa. Fördelen med de första är att de inte går åt lika mycket pengar:)
  5. Bästa platsen i hemmet? Sängen, finns inget bättre än att ligga och dra sig på morgonen
  6. Om du vore 20 igen, vilket val i livet skulle du göra annorlunda? Nu är de inte så jätte länge sen ja va 20 (25 nu) & ja känner mig ganska nöjd med dom valen ja gjorde, än så länge.
  7. Morgon eller kväll? Får bli kväll, är en obotlig kvällsmänniska som ofta råkar vara uppe alldles för länge.
  8. Utomlands på sommarsemestern - ja eller nej?  Nja, heller på hösten/vinter/våren men ibland blir de på sommaren. Då gärna en stad eller upplevelse mer än sol och bad semester.
  9. Innan du dör, nämn något du vill ha hunnit med.. Oj mycket, allt ifrån små saker till stora! Hitta min drömprins, skaffa barn, resa en massa mer (Australien och Nya Zeeland samt USA står högt upp på önskelistan) utbilda mig.. ja listan kan göras lång! Tur att ja bara e 25;
  10. Högklackat eller låga klackar? För några år sen gick ja nästan bara i högklackat, men i takt med att livsstilen blivit mer och mer aktiv har klacken blivit lägre och lägre. Vinter blir de en del stövlar med klack och om jag går ut är de alltid klack - men till vardags är de oftas platt nu mera.


Någon mer som tycker dom va roliga? Kopiera gärna och svara ni också, låter bli att skicka vidare till några specifika men lämna gärna en kommentar om du svarar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0