Utmaning

Klockan är snart tre, och dagen har flygit förbi mig.
Nu kan de i och  för sig vara för ja kom innanför min dörr vid 02 inatt, och därför sov bort i princip hela förmiddagen.

Förutom en lång och härligt frukost/brunch så har jag tagit tag i att 1: reklamera min resa till SJ & 2: Skicka in min ansöknan till en träningsträff på SATS.
De senare tog lite längre tid än ja tänkt, det är inte alltid tekiniken fungerar som jag vill (läs infoga bilder - förstora bilder, förminska, fel format.. ) Men till slut så, så nu hoppas vi ja kommer med på den, och fram tills dess blir det att öva, öva och öva.

Nu ska ja snöra på mig löparskorna, Träningsglädje har lagt ut en kul utmaning på facebook - och eftersom det är hög tid för mig att komma igång ordentligt med löpning så hoppade jag på den!
 
Vi får se hur många kilomoter benen vill springa :)




Delar av dagens frukost. Vitt te, kesella & yghurt blandat med tinade blåbär och egengjord musli. Toppat med lite kokos.
Sen är det inte varje dag ja har frukosten på fönsterbrädan.. men just idag så intogs frukosten framför datorn - och då blev de så:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0