Känslan

Känslan av att vakna och inse att de är för ljust

Känslan av att det närmar sig

Känslan av varm, lagad mat

Känslan av att snart


Lyckades försova mig imorse. Klockan hade ja tydligen stängt av, och vaknade 5 minuter innan ja skulle vara på jobbet! Snabbt göra sig iordning, och 10 minuter senare va ja på väg ut genom dörren - men utan matlåda.
Dagen som va ganska lång, gick ändå med en känsla av att snart, snart ska ja vara ledig.
Efter 12 dagars jobbmarathon så ser ja fram emot onsdagens lediga dag:)

Ja tror att vetskapen av att ja snart ska vara ledig gav mig lite extra energi, de va pinsamt många dagar sedan jag åt riktig (hemlagad) varm mat - men idag blev ja galet sugen på just de.
Så kom hem och slängde matvete på spisen, rörde till en currysås och en kycklingfile till de toppat med tomater. Enkelt med gott! Och så otroligt skönt att få äta middag hemma (efter många jobb kvällar) Så skönt att ja till och med satte mig vid mitt köksbord (istället för i soffan)

Att jag dessutom nu kan räkna till tretton timmar innan ja äntligen tänker friskförklara med efter två veckors förkylning. Spinn/core imorgon bitti!


Dagens middag, som intog hemma. Skönt att äta på en tallrik och inte ur något i plast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0