Juiceverket

Utan att ha en tanke på att gå dit, så va jag plötsligt utanför dörren.
Påväg mot en sista dag (eller dag å dag, timma) i Safes lokaler så råkar ja titta upp precis innan ja skulle svänga in mot Odenplan - och ser juiceverket.
Eftersom ja läst om de på bloggar så kunde ja naturligtvis inte låta bli att gå in. Vilket härligt känsla, frukt och grönsaker i rustika korgar och lite skön musik. En färgbomb till juice senare gick ja därifrån

Minns jag inte helt fel så hette den morning glory. Bestod av morot, ingefära och apelsin.

Mums!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh jag har gått förbi flera gånger men aldrig gått in. Nu blev jag genast sugen :)

2012-03-27 @ 08:36:47
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0