Baksidan

Det finns väl få städer som det jämförs så mycket mellan som just Göteborg & Stockholm.
Personligen tycker jag det är ganska löjligt, bägge städerna har sina för och nackdelar.

Men för mig som bor i Göteborg så va de en sak som slog mig, nu när ja spenderade två helger i Stockholm.
Varför ligger vi så mycket efter när det kommer till nyttigare lunch & snacks möjligheter?
Jag hade redan innan ja åkte upp fått upp ögonen för Blueberry och va naturligtvis tvungen att testa och även handla lite i deras butik.
Men att de fanns på flera ställen va nytt för mig, sen hann jag även besöka Svarta Lådan. Ett grymt koncept, speciellt deras mellan mål - tyvärr va bemötande och service under all kretik.
Å så juiceverket som ja nämnt innan.

Men ändå, jag är övertygad om att det finns många även på västkusten som vill ha nyttigare alternativ att välja mellan. När ska vi komma ikapp?


Eat your greenas, från Blueberry - mums!


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag undrar varför det bara finns i stockholm. Jag vill också ha nyttiga alternativ även fast jag bor i Linköping;)

2012-03-27 @ 22:03:39
URL: http://Livskraft1.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag bara älskar Blubeerry! Deras koncept tilltalar verklingen mig - att mat ska handla om att innehålla bra saker istället för att bara fokusera på vad det inte får innehålla Spana in deras hemsida, där har de lagt ut en rad recept på dressingar, sallader så du kan ordna ditt eget Blueberry hemma!

2012-03-27 @ 22:40:55
URL: http://engnuttasocker.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0