Underbart

Precis som jag anade så har de varit mer än fullt upp på jobbet hela dagen, så efter 9 timmar va både huvud och kropp riktigt trötta! Maten har dessutom blivit allt annat än näringsrik - vi pratar mer snabb bukfylla.. En sån dag ni inte får en bild på lunchen ;)
Har stått upp nästan hela dagen och benen ville inget annat än att få lägga sig i soffan med en kudde under fötterna.

Men fördelen med att känna sin kropp och hur den reagerar på träning är att ja visste att hur trött jag än va där och då, så skulle en löprunda göra att benen fick lite blodgenomströmning och knoppen skulle också kännas piggare.
Så en snabb handling och sen hem för att byta om. Äntligen kunde jag ta korta tightsen och tshirt fasten klockan nästan slagit nio.
(Kanske sommar ä n t l i g e n är här.)

4,5 kravlösa kilomterarar blev de. Med en paus efter cirka 3 för att snabbt säga hej till mamma.
Cirka 30 minuter löpning och en skön känsla så ger jag kroppen en sen middag/kvällssnacks, tillsammans med lilla blomman jag köpte för lite midsommar feeling.
Parma skinka, melon och jordgubbbar, mums!



Nu är ja redo för ännu en jobb dag - om folk nu på något sätt behöver ännu lite mer mat..
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Uh, vad gott det ser ut!!

Svar: De va de:) Ibland är de enklaste så gott!
Milla

2012-06-21 @ 23:48:28
URL: http://luckynumber198.wordpress.com
Postat av: Karoline

Vad gott det såg ut, blir att frossa i jordgubbar idag!
Trevlig midsommar!

Svar: Desamma!
Milla

2012-06-22 @ 07:07:01
URL: http://livskraft1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0