Stackars fötter

Oj vilken dag jag har haft!

Rolig träning imorse, följt av en vända hemma för dusch och ombyte - sen åkte jag och hämtade syskonen och fortsatte för att möta upp mamma.
Resten av dagen har de burits kartonger, plockats ihop saker på Ikea & körts x antal vändor med bilen..
Kom hem för 20 minuter sen och tog av mig skorna och satte mig ner för första gången (förutom i bilen) sen kl tio imorse.

Fötterna värker och kroppen känns mör.
Tror morgonens träning kommer ge mig träningsvärk imorgon & även kartong gör nog sitt, den börjar redan nu komma krypande.

Nu har ja placerat fötterna i soffan och ska inte flytta dom mer än till sängen om en stund-:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en välbehövd vila efter en intensiv dag. Härligt :)

2012-06-14 @ 15:10:40
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0