Semester!

Idag jobbade jag sista arbetsdagen, imorgon står klockan på 05:20.

För imorgon är de onsdag. Onsdag innebär morgonträning i stan!
Messade med kusinen som redan för någon dag sen förklarade mig konstig när ja försökte förklara hur mycket energi träningen ger mig. Hon tycker inte jag är mindre konstig nu..

Tre veckor är i alla fall framför mig, väldigt olikt mig så är de nästan helt oplanerade.
Det känns inte helt bra, men ibland blir de inte helt som man tänkt och då får man helt enkelt göra de bästa av situationen.
Jag planerar att träffa vänner, träna massor, äta de ja känner för (tur att punkt två finns.. de jämnar förhoppningsvis ut de hela) och förhoppningsvis sola en del.

Nä hög tid att plocka ihop grejerna här hemma, klockan ringer om 6 timmar.
 
Hoppas på sånt här väder imorgon bitti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0