Regn, blåst och sniglar

Ja vet inte om det är rikigt rätt ord att säga att de va skönt att springa just idag. 
Eller jo, känslan var skön för benen hade massor med kraft och det blev fyra kilomoter på 23 minuter. 

Men i övrigt va de inte så skönt, första två kilometerna blåste kepsen* av två gånger (måste köpa ny keps som sitter bättre!) andra två kilomoterna öste regnet ner. Så jag nöjde mig med fyra kilomoter, och körde sen lite blandade core övningar i tabata form hemma på hallgolvet. Så totalt skrapade jag ihop ca 40 min träning, bättre än inget:)

Och nu är jag naturligtivs väldigt nöjd att det blev träning!


Sen va jag vrålhungerig och råkade äta upp morgondgens lunchlåda, men va gör de? Ingeting egentligen - för ja kommer äta lunch hemma imorgon och kan nu istället äta ny lagad mat imorgon.



På tal om coreövningar så är dag idag vecka 2, kan nog inte tycka att de blvit så stor skillnad men med envisa kommer man långt och därmed blev det cirka tio sekunder längre denna veckan:)

*Kepsen & jag har ett hatkärlek till varandra. Jag tycker keps är snygga på alla utom mg, och dessutom är denna kepsen lite lite för stor. Men när de regnar är de grymt och springa med keps, för då slipper jag regn i ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0