Morgonträning

Idag är det tredje gången (av fyra) med träningen inne i stan. Jag visste redan när jag anmälde mig att den sista skulle infalla under min semester, nu blev de så att även den näst sista infaller på semestern. 
Visst hade jag gärna sovit lite längre än till strax efter fem första semesterdagen, men samtidigt så har jag ju hur många dagar som helst på mig att sova:) 
Jag ser fram emot ett riktigt svettigt pass, förra veckan fick ja ta de lite lugn på grund av knät. Men idag blir de att köra för fullt igen!

Jag lämnar jag bilen hemma och tar mig kollektivt in till stan, för efter träningen tänker jag jogga (ja för fortare än så lär de inte gå) bort till masthugget för att duscha och byta om på Elixia.
Löparryggsäcken ska få testas igen, den har inte blivit så flitigt använd som jag tänkte - men väldigt smidigt att ha när man får lust å transportera sig med fötterna. 
Ska komma med ett litet omdöme om den sen, men måste använda den några gånger till.

Efter de planerar ja frukost i stan, sen ska de kollas lite träningskläder i stan:)
 
Trackback
RSS 2.0