Man gör ju aldrig de

Ångrar ett träningspass. 

Klockan hade paserat sju när jag klev innanför dörren, och utan någon direkt andledning va jag riktigt trött. 
Men efter cirka en timme tog jag mig i kragen och bestämde mig för en löprunda:)

Lite tunga ben men pulsen va helt med, så ja tror jag friskförklarar mig själv nu. Härligt för nu kan jag se fram emot en helg med träning:)

Känslan va skön ikväll. Det luktade nyklippt gräs och solen kom fram mellan molnen, och kroppen hade massa energi (kanske ska tacka gårdagens pizza middag för de..)
Mamma ska flytta nästa vecka och kommer bo ganska nära mig, jag testade att gå dit i måndags för att kolla tiden. Idag bestämde ja mig för att sprigna dit för att kolla hur långt de va (eftersom ja hade gps klockan idag, inte i måndags), brukar inte springa åt de håller så efter att ha passerat så sprang jag på känsla (dock glömde ja kolla hur långt de va.. så får springa dit igen i helgen) 

De slutade i alla fall med att ja sprang lite dit näsan pekade, och de blev därför lite längre än ja tänkt. Men de gjorde inget för kroppen tyckte de va helt okej
7,6 km på 51 min och en snittpuls på 76%
Och nu är jag piggare än jag va innan träningen, men måste försöka sova snart för imorgon är de tidigt jobbb.

Kommentarer
Postat av: Karro

Skönt att du mår bättre!

Trevlig helg

2012-06-08 @ 15:19:22
URL: http://livskraft1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0