Lång dag

Jag bloggade från mobilen idag på förmiddagen, men de verkar inte ha kommit upp.

Jag kom i alla fall iväg på spinningen imorse! Som vanligt när ja tränar tidigt på morgonen får jag kämpa lite mer för att få upp pulsen första halvan av klassen - sen vaknar kroppen och beter sig som vanligt.

Spinning följdes av frukost hemma med syrran (bananplättar igen, med smothie till denna gången).
Sen packade vi in oss i bilen för en heel dag på Gekås som vi sen avrundade med släktkalas för en av kusinerna. Puh!

Nu har ja precis kommit hem - om drygt 8 timmar ska jag vara inne i stan för morgonträningen med Annika Sjöö. Blir med andra ord sängen snart.

Gonatt på er

Kommentarer
Postat av: Karoline

Kul att träna för Annika. Hade henne på utbildning i helgen, men hon var sjuk så hon körde inte masterklassen tyvärr =(

Svar: Hon va fortfarande lite krasslig, men dessa pasen bygger på typ cirkelträning. Så där spelar de inte så stor roll.
Milla

2012-06-20 @ 09:17:45
URL: http://livskraft1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0