Ingen shopping

När klockan ringde imorse så tänkte jag inte, gick bara upp och lite som en maskin tog på mig kläderna - plockade fram frukosten (som va planerad igår), tog ryggsäcken och gick.
Tur att ja inte hann tänka för då hade ja nog kommit på hur trött ja va. Tror ja landade på cirka fyra timmars sömn och de är lite i minsta laget för mig. Ja nog för dom flesta!

Morgonträningen gick bra, idag va första gången ja tyckte de kändes varmt redan på morgonen och överdrags tröjan åkte av direkt efter uppvärmningen:)

Sen blev de spontant frukost hos kompisen ja tränar med, mycket trevligt.
En snabb vända i affärer, konstaterade mest att ja va alldeles för sent ute för att göra några fynd när de kommer till träningskläder men att de fanns en hel del "vanliga" kläder... Men de va träningskläder ja va sugen på å köpa så istället blev de ingenting.

Nu här på kvällen surfade ja runt lite på nätet och blev sen otroligt trött.. slumrade till i tio minuter innan ja insåg att de va hög tid för middag.
Kändes som världens ansträngning att ta sig ur soffan och till köket;)

Dagens middag blev inget fantstatiskt (färskpotatis, sallad & korv, 95% kött) Men de som va fantastiskt va att ja tog mig ur soffan!
Nu har ja lite ny energi och funderar på en kvällspromenad, för att få njuta lite till av solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0