Planering?

Planering. Jag är nog lite av en mitt emllan människa, vissa saker vill jag planera - medans många saker är jag gärna väldigt spontan med. 

När de gäller träning brukar ja ha något av en grund plan för hur veckan ska se ut i huvudet. Men ganska så ofta så hinner jag göra om den efter väder, humör och tidsplan allt eftersom veckan går.
Men någon gång i våras så föddes tanken att jag kanske borde planera lite mer långsiktigt. För visst hade de varit kul att kunna få ut lite mer utav träning, inte bara forsätta där man är. 

Ja har inte kommit fram till något vettigt än, och ja vet inte riktigt om jag har den kunskap som krävs för att kunna planera min träning på lång sikt. Framförallt måste ja ju komma fram till vad målet i så fall ska vara. 

Kvälls svammel som ni hör, men ja är lite nyfiken.
Planerar ni eran träning? Eller kör ni bara på för att de e kul och härligt att röra på sig:)
 
Gammal bild, men symolisk. Regnet har öst ner i Göteborg under eftermiddagen - mindre kaos i stan och flera butiker fick stänga pga översvämming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0