Halva

Imorse va halva jag redo för träning. Ja eller egentligen va hela jag mer än redo för träning.

Ja hade ställt klockan på strax före sju, och hade siktet inställt på ett BP pass klockan åtta.Halsen bråkade fortfarande lite igår men ja tänkte sova bort de sista..
Sååå nära va jag att åka och träna, halva halsen är helt bra.
Men den där andra halva, som visst också tillhör halsen är inte bra. Och någonstans där tog jag mitt vett tillfånga, man ska inte träna med halsont.

Så ännu en dag utan träningen, men imorgon då hoppas jag verkligen att det här sega halsontet ska ha gett me sig!
Så länge tänker jag ta mig in mot stan för att möta upp kusinen med sötaste sonen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0