Det är sommar kvar

Jag hoppas verkligen inte sommaren är över än, men det blir ändå en liten nystart för mig imorgon. 
Semestern är slut och det är dags att återgå till något som lite mer liknar en normal vardag. 

Jag började min semester med att bestämma mig för att ta den som den kommer. Äta de ja vill, träna de jag vill och bara njuta:)
Ja har lyckats ganska bra, första 2 veckorna tränade ja en hel del - sista veckan har de varit si och så. 
Ja har ätit precis de ja har velat, hela tiden. 

Men nu är det dags att återgå till lite mer vanor som sagt, framförallt är det kosten som ska skärpas till en aning igen!
Det kommer fortfarande få slinka ner en extra glass eller två (Det är ju fortfarnade sommar som sagt) - men med jobbdagar kommer mer regelbunda måltider och det är dags för de nu. 

Idag blev de ingen träning, ja hade faktiskt inte lust - så sista dagen på semesern avslutades istället med lite shopping:) Shopping som till väldigt stor del blev träningskläder. 

Vänstra sidan är från i fredags - ja råkade gå förbi Brandworld som hade konkurs utförsäljning... Och de andra är från idag, va nere på Free port och råkade gå in i PeakPreformence butiken.. 
Älskar att fynda:)
 
 
Bästa köpet är absolut kepsen - ja har letat hur lägne som helst efter en keps. 
Ja avundas folk som ser bra ut i keps, ja gör inte de. Men ändå har ja saknat en ibland - och denna ser jag i alla fall okej ut i:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0