Planering

Som jag nämnde igår så är allas nyårslöften i färskt minne, och det är mer än fullt på Elixia.
Jag som annars gillar att vara lite spontant med min träning måste nu se till att planera veckan - så jag får plats även på spinning pass. (För det är dom som verkar bli mest fullbokade)

Egentligen är nog det här positivt, för jag behöver bli bättre på att planera för att få ut mer av min träning - det är ja ganska säker på.
Så satte mig ner och hade en plan i huvuet.. Så va de det där med fortfarande julschema och dom klasser jag hade i huvudet fanns inte alls på schemat:/

Så såhär blev det istället:
Måndag. Powerwal på löpband + 30 min core (klart)
Tisdag. Step 60 min (klart)
Onsdag. Spinning 45 på lunchen, å så lite extra core på egenhand efter de.
Torsdag, Löpning ute.
Fredag, vila eller bodypump
Lördag Löpning alt powerwalk
Söndag vila eller bodypump.

Så nu är den klart och passen är bokade, vi får se hur de går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0