Man ångrar aldrig

Hantverkarna kom strax efter tolv, och gick strax efter ett. Ingen löpning innan jobbet med andra ord.
Men ja ville inte låta två hantverkare förstöra min träning, så slängde ner kläderna och gymkortet i väskan och planerade istället in träning efter jobbet.
Sagt och gjort, kl 20 slutade ja jobba och en halvtimme senare stod jag på löpbandet.
Idag kände ja att de mest handlade om att träna, å de va tungt idag. Ja skippar och analysera så mycket varför och känner mig bara nöjd med att dagens pass blev av.
Trots att både plan A & B gick i stöpet..

Så ca 35 min på löpbandet och 5 km totalt senare så nöjde jag mig och hann därför stretcha innan dom stängde.
Kom hem och visste att ja borde äta.. men va inte direkt hungerig.
Så slängde ihop en smothie.  Frysta bär,saften från en halv grape, lite proteinpulver, mjölk och krossade linfrön. Förvånansvärt tråkig i smaken.. längtar till färska bär:)


Absolut ingen tid att duscha på gymmet, så fick dra på mig vanliga jackan och traska hem (ja, ta bilen hem)
Brukar försöka undvika att ha min vanliga jacka i kombination med svettiga träningskläder - för ja tänker att de kanske inte blir så bra i längden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0