Kusin vitamin

Det låter om mig idag, ja inte hela tiden men när ja ska röra mig.

Imorse när jag vaknade kände jag lite förvårnat på kroppen, och träningsvärken va sådär behaglig. De kändes att ja hade tränat men den gjorde inte ont.
Perfect:)
Spinningen tog ja de hyffsat lugnt och stretchade lite extra efteråt, men sen hände något. Ju längre dagen gick ju värre blev träningsvärken.
Så framåt kvällen så har de varit med viss möda ja har satt mig på huk och upp igen.. Men ändå, de gör lite ont men är ändå härligt på något sätt:)

Kom hem och kände mest för att slänga mig i soffan, men istället gjorde jag mig en riktigt c vitamin bomb smothie. Kände lite av en begynnande huvudvärk och lite skav i halsen - så ja hoppas ja skrämt bort de nu!
I smothien idag blev de: Apelsin, clementin, päron och en bit ingefära

   

I smothien idag blev de: Apelsin, clementin, päron och en bit ingefära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0