En SÅN dag

Ja hade precis skrivit klart ett inlägg om min dag. En dag som inte varit helt topp - å som grädde på moset, pricken över i eller vad man än vill kalla de, så hängde sig datorn precis innan ja hann publicera inlägget.

Nya tag.

Dagen började bra, ja tog mig upp (senare än tänkt) men ändå så jag hann till Puls&Styrkan som ja tänkt:)
Men tyvärr ville inte kroppen riktigt idag, de va seg och ena vadens träningsvärk har börjat göra riktgit ont.
Vidare på jobbet så har ja kännt mig seg och lite frusen och med en vad som protesterar så fort ja varit stilla i mer än 15 minuter. (Läs: går som en tant när ja väl reser på mig)

Men så fort ja gått så blir de bra. Så de är nog muskeln gissar jag på, hade behövt en promenad eller liknade och sen o r d e n t l i g stretch.
Idag fanns inte riktigt tiden eller energin till de dock, istället köpte jag morötter och dipp med mig från jobbet - och de blev kvällens "middag".
Under all kritik för att få kallas middag, men alternativet va glass med varm chokladsås. Så ja känner mig ändå nöjd med valet!

Snart blir de sängen, imorgon kan bara bli bättre:)
Förhoppningsvis så vaknar ja med ny energie och denna sega känslan borta - då blir de spinning efter jobbet.



Idag blev dippen gjord på gräddfil och färdig OLW mix.. ja är övertygad om att man kan göra en egen, som blir minst lika god (men minus alla knasig heter som finns i den här färdiga)
Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0